lørdag 5. juli 2014

Midtsommerromantikk

 

Ute lukter det sommer. Det lukter nyslått gress, planter som gror, varm, fuktig luft, jord, skog og jordbær. Lydene av 1000 traktorer fra levende bygder, sildrende bekker, småfugler, barn som leker, summende fluer og småkryp, sau, ku og andre to- og firbeinte fyller ørene fra morgen til kveld. Torden, regn og vind. Sol, bare tær og gnagesår. Is, kaffe i hagen, grill og glemt middag. Hundrevis av små og store inntrykk som fyller hode, kropp og sinn med gode minner og lykkelige dager.

DSC_0348

Til tross for at jeg vagger rundt som en oppblåst hvalross om dagen, at vi bor i en bitteliten hybel, at vi har et husprosjekt med et uvisst antall utfordringer foran oss, og at det meste egentlig er ganske kaotisk og uklart, så er jeg så komplett lykkelig og sorgfri om dagen som jeg kan få blitt. Midtsommeren er perfekt, og jeg får tilbringe den sammen med vidunderlige mennesker, og ikke minst en nydelige familie. Minner for livet skapes hver eneste dag, og jeg får dele dem med dere <3

Takk

DSC_0355

(Bildene er tatt i dag, på Finntjernet i Follebu)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!