søndag 22. juni 2014

Jeg bare wow! Vi har et gulv!

2014-06-21 13.28.59

Nå føler jeg liksom at vi er 1000 store elefanthopp nermere målet. Ja, faktisk så føler jeg at vi snaaaart er feridge. SÅ stort føles det å endelig se en forbedring på det som har vært. Tenk, allerede nå er huset mitt mange ganger så tett og varmt som det noen sinne har vært!

I morgen skal jeg trekke meg selv litt ned på jorda igjen, og innse at det tross alt bare er et stort lass med sement som har kommet på plass. Men i dag feirer jeg for at vi nå endelig har begynt å bygge opp, i stedenfor å bare rive ned. Jippi!

(Jepp, her har vi fremdeles gardinstang og blondegardiner, til tross for at vi hverken har dør eller gulvbelegg. Kjør hardt, kjør stil.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!