lørdag 26. oktober 2013

Sommerfuglsjal

Bestemor spurte meg for en tid tilbake om jeg kunne hjelpe henne å gjøre ferdig et sjal som hun syntes var litt vanskelig å få til. Da jeg sa ja visste jeg ikke at hun bare så vidte hadde begynt, jeg trodde det nesten var ferdig. Menmen. NÅ er det i alle fall klart.

DSC_0786

Utrolig nok så er det det første sjalet jeg har strikket. Derfor noen skjønnhetsfeil her og der. For eksempel i midten, jeg skjønte ikke hvordan midtmaskene så ut før på slutten. Sees GODT på bildet, men synes ikke i bruke. Så det så. Ellers ble faktsik sjalet utrolig fint og godt, om jeg får si det selv! Veldig kjedelig å strikke, men resultatet tilsier at det nok blir flere sjal fra meg.

DSC_0789

Mønster: Leine Sommerfuglsjal

Garn: Drops baby alpakka silk, bittelitt over 2 nøster naturfarget.

Til: Bestemor

DSC_0787

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil kommentere!