onsdag 24. juli 2013

Nye kjøkkenstoler i en fei

Noen ganger gjør man ting som man rett og slett blir ubeskrivelig fornøyd med. I dag har jeg gjort en slik ting. Har ikke vært noe spesielt glad i spisestua mi noen gang. Selv om jeg har hatt stoler fra sånn 50-60 tallet en gang, og selv om jeg har et spisebord bestefar lagde i sløyden på skolen. Burde vært elsk, men jeg har liksom ikke fått det til å passe inn. Men så, etter et lite impulskjøp på IKEA, så bestemte man seg for å trekke om stolene.

Stolene var egentlig ganske kjedelige, og sa ingen ting om noe som helst. Da jeg fikk dem hadde de seter i grønn brokade, flott fra 90-tallet. Jeg trakk dem da om i 2000-talls nøytrale farger: svart og lattegrått. Syns de ble meget stilrene og flotte. Hm. Aner ikke hva jeg tenkte på da. Nå har de i alle fall den siste tiden vært i "jeg gidder ikke å bry meg"-kategorien. Så kjøpte jeg altså dette nye ikeastoffet, nærmest på innfall. Og jeg må si at jeg var meget i tvil om hva jeg syntes om det...


Men! Etter at setene var trukket om, og jeg så alle sammen i sammen, så ble jeg bare helt 100% superforelska. De ble absolutt fantastiske!


Og vips: Stoler med mening!
(Er det noen som lurer på om jeg er grepet litt av retrotrenden for tiden. Hehe. Ja, det kan kanskje se sånn ut...)


2 kommentarer:

  1. Åh, det ble kjempefint Ida ! Nydelige farger og mønster.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!