søndag 5. mai 2013

Er kjøkkenflisene stygge uansett hvor mye du vasker dem sier du?

Ja, men så mal dem da vel! Det gjorde i alle fall jeg, da jeg syns at de var mindre pene her en dag. Noen fordeler er det å bo i et hus som faktisk skal totalrenoveres ganske snart. Plastikkmalingsrest ett maling av brannmur, og en ca 20 minutter, er alt man trenger. Og jeg syns faktisk at det ble ganske bra med den matte finishen, Mulig man drar med seg den tanken videre.

DSC_0086

Har heklet en liten nøkkelring igjen. Jobbnøllelen trenger stadig fornyelse. Ugla jeg heklet i sommer er allerede død, og midlertidighetsprosjektet som har vært den siste tiden var slettes ikke vakker. Men nå tror jeg faktisk at jeg er rimelig fornøyd!Oppskrift finnes ikke, men det er bare brukt fastmasker og diverse halvtynn bomullstråd. Og en nøkkelring. Og ei klype.

DSC_0204DSC_0205

Veldig fornøyd med fargene. Det er det som er så kjekt med restegarnslek, at man eksperimenterer med farger og plutselig finner en kombo som man bare ELSKER. Tror nok at det blir mere grått og knæsj snart. Må bare få ferdig et par litt større prosjekter først.

Jepp, grått er det nye hvitt. Og min store forelskelse.

Ha en strålende helg!

1 kommentar:

  1. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there! Many thanks

    my weblog anti cellulite treatment

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!