mandag 1. april 2013

Påskeslutt

Da nærmer påsken seg veldig slutten. Tror kanskje jeg har fått meg ny favoritthøytid jeg. Sånn igjennom hele livet har jula vært favoritten. For et par år siden ble det pinsen. Nå tror jeg jammen påska vinner. Her har vært SOL, sol og mere SoL, gode venner, fin familie, hyttekos og masse utelek. Perfekt drømmepåske, med andre ord.

DSC_0315

Solbrente har vi vært alle mann. Når man er god Husmoder på alle måter er det fort gjort å glemme slike småting som solkrem og skygge. Solbriller derimot har jeg vært veldig ivrig på å få til å sitte. I alle fall etter at vi fant dem igjen. Det er merklige hvordan slike nødvendige ting har det med å forsvinne ned i de merkeligste sprekker akkurat når man absolutt skal ha det. Syvers er ganske dynktig sånn der, til å få ting til å forsvinne. Smokker fordufter i bilen mellom a og b. Bilnøkler teleporterer seg selv inn under kommoden i gangen. Men smilet klarer vi stort sett å finne igjen hver dag, uansett hvor langt vekk han har klart å trylle det. Magisk.

1 kommentar:

  1. Herlig bilde, alle har hatt en fantastisk påske iår! Flott pute, og jeg elsker vester, har akkurat funnet fram en ny som snart kommer på pinnene hos meg, rare rusk har noen fine! Ha en flott uke hos deg, jeg kommer igjen!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!