mandag 11. mars 2013

Vestemann

Kan ikke noe for det, jeg elsker vester! Lars Erik hater dem, og sier at det bare er mobbegutten i filmen Gutter er gutter som bruker sånt. Tror jeg ikke noe på. Fint, passe varmt, gøy å strikke og alt det der. Jeg står på!

Vesten har vært ferdig en stund, men treget har ført til at den har ligget bloggbrakk en stund. Oppskriften fant jeg i et hefte fra norsk ukeblad. Garnet er karisma, og pinnen 3 og 3,5. Fargen er umulig å få frem, mye mer lys kamelaktig. Knappene er fa den tiden man var i fødselspermisjon, og hadde overmye tid til å surfe evay. Har ca 100 til, så si i fra om du vil låne!

Hva syns DU om vester?






1 kommentar:

  1. Finfin vest, Ida! Typisk Syver.. eller skal jeg si typisk Ida! Liker veldig god;) Og knappene var som skapt for denne vesten, ja det syns jeg.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!