søndag 9. desember 2012

Nålepute

DSC_0344

Typisk, jeg har jo helt glemt å vise dere resultatet av skinnsømmprosjektet mitt! Eller, i alle fall det foreløpige ressultatet. Det kommer nok MYE mer etter hvert! Så langt, så har det blitt ei lita nålepute. i tillegg til tøflene Syver skal få i julegave. Dem viser jeg ikke frem riktig enda.

DSC_0342 DSC_0343Siden dette var et øveprosjekt, så er dette sydd av et ikeaskinn. Har ikke råd til å bruke dyre skinn til å øvesy og øvetrykke. Litt skjelven på hånda når jeg trykte, og du ser tydelig at stingene til venstre på bildet er ca 100 ganger fiere enn de til høgre. Da skjønner du kanskje hvilken siden jeg begynte på? Men nu går det i alle fall meget bedre, og jeg ELSKER å drive på med det. Selv om jeg ikke helt har tide nå. Satser på dette blir julekos kanskje?

2 kommentarer:

  1. Så fint, Ida. Gleder meg til å se mer av dette ja. Ha en fortsatt fIn adventstid !

    SvarSlett
  2. Så fint, Ida. Gleder meg til å se mer av dette ja. Ha en fortsatt fIn adventstid !

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!