lørdag 27. oktober 2012

Skinnsøm ; ny dille?

I dag har jeg vært på et ENORMT morsomt kurs. Og muligens fått en ny dille. En kostbar, men svært prosuktiv dille. Skinnsøm. Jeg har lært de fleste teknikker, nesten sydd ferdig et par tøfler til syver, og trykt og klipt til en nålepute. Gleder meg max til å vise frem ferdige produkter!

På bildene under ser du delene til den ene tøflen, ferdig klipt og trykt men ikke sydd da jeg tok bildet, samt nåværende status på nåleputa. Er det ikke flott? Jeg må si jeg er ikke så lite stolt av dagens resultater. Spesielt sømmen på tøflene. Satser på at jeg får sydd det siste meget snart!

2 kommentarer:

  1. Såååå kult! Gleder meg til å se ferdig resultat!!!

    SvarSlett
  2. Å, så gøy ! Gleder meg masse til å se meeeeeer :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!