søndag 14. oktober 2012

Bryllupsvotten

Var i verdens koseligste selskap i går: bryllupet til Lene og Arvid. Kjempeflott selskap og kjempesøtt par, og jeg fikk et nytt syn på ekteskapsinngåelser. Jeg har alltid tenkt at jeg skal gifte meg, og aller helst skulle det skjedd lenge før syver kom til. Jeg har liksom tenkt at det er mest romantisk når bryllup står i begynnelsen av et forhold, før unger og sånn. God gammeldags rikig rekkefølge. Og derfor har jeg tenkt at jeg MÅ i alle fall gifte meg før neste barn, ellers blir det bare dumt. Men så lærte jeg altså noe nytt: mange år og 4 barn gjør det bare ekstra flott! Da blir ikke bare bryllupet et tegn på at vi fra nå av skal være sammen, men også et symbol på alt man har klart. Sammen .

Gaven til de to ble et par kjærestevotter. Perfekt for å spre hverdagsromantikk på vinterlige måneskinnsturer. Mitt første helmønstrede prosjekt, så er rimelig fornøyd! Strikket i Rauma 3 tråds, pinne 2,5 og 3. Mønster er originalmønsteret, fått fra husfliden da jeg kjøpte garnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!