tirsdag 7. august 2012

Den fineste perfektese beste sofaen…

…som er helt UMULIG å ta bilde av. Uansett hvordan jeg vrir og vender kameraet eller lyset eller meg selv, så klarer jeg ikke å få fram hvor FANTASTISK fint jeg syntes det ble i stua vår. STOR og GOD er den i alle fall. Faktisk så stor at vi nå har måtte satt spisebordet inn igjen på kjøkkenet, for å frigjøre den siste stuekroken til Spinnvillek. Og merkelig nok: spisebordet passer utrolig bra på kjøkkenet! Kan ikke skjønne hvordan det har klart å krympe siden jeg kastet det ut av kjøkkenet for tre år siden. Da var det nemlig alt for stort… jaja. Nå har jeg i alle fall en STOR sofa, som gleder seg til masse besøk, og gode kvelder med tv og strikketøy.

DSC_0312DSC_0313

Sofaen er kjøpt på Bohus Vingrom. Hyllene er som sagt malt i Industriell Grå frå lady. Og bordet burde vært byttet ut snart tror jeg. Og jeg har planer om å lakke gulvet med et lite gråskjær. Men ikke i dag. Nå skal jeg nyte sofaen min!

(Og lat som om dere ikke ser at lampa ikke er justert ennå…)

1 kommentar:

  1. Knallfin sofa! Jeg og vil ha ny sofa, dog en liten hjørnesofa:p Jeg er på jakt etter et nytt stuebord.. sånn ca på størrelse som du har;) Så si i fra når du har tenkt til å bytte det ut, det bordet ville være perfekt hos meg med noen små justeringer... (kutte beina litt, pusse det ned og beise/male det møøørkt!)

    Gleder meg til å komme å prøvesitte nysofaen din på torsdag! :))

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!