søndag 29. juli 2012

Sommerslutt?

Det er stille her om dagen, slik er det bare. Sommermodus. Men i morgen er det liksom-slutt. Selv om det faktsik er 2-3 uker igjen til skolestart, så må vi begynne å øve oss på det normale liv. Selv har jo fruen faktisk vært mer eller mindre hjemmeværende i 15 måneder nå, som fører til slappe rutiner. Nå er derfor handleliste og middagsliste skrevet, treningsslagplanen begynner å ta form, barnehagestart er planlagt og hodet begynner å bli mentalt innstilt på hva livet VANLIGVIS dreier seg om. Øvelsene begynner i morgen. I dag kommer derfor et lite knippe bilder fra sommerkos og glede, sånn for å markere at vi også må ta dette med oss videre i hverdagen.

DSC_0249DSC_0252DSC_0258

Blomstene er i full flor for tiden. Sjaminen til oldemor har jeg blogget om mange ganger tidligere. Den er simpelt hen UBESKRIVELIG vakker. Ellers blomstrer det i blått, gult og lilla rundt om kring, og georginene er straks på vei. Nydelig.

DSC_0280

Min flinke arbeidskar. Stor gutt og greier!

DSC_0295DSC_0302

Sånn kan det gå, når man tømmer på seg ei bøtte med bløt grus. Deilig!

Jepp, har blitt mye bilder av prinsen og sånn i det siste. Litt meningsløse innlegg for andre enn meg kanskje. Men kommer en liten bunke med håndarbeidsinnlegg i løpet av uka, og kanskje også litt filosofiske formuleringer. Skal nemlig snart tre inn i en ny “livsfase”, og jeg GRUGLEDER meg MAX!

Ha en fortsatt strålende sommerkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!