mandag 21. mai 2012

Pulsvarmere alla Felisia

Syvers snille tante Trude ønsket seg pulsvarmere, og det måtte man jo da selvfølgelig strikke til henne. Pulsvarmere er gøy å strikke og går passe fort, og så er det morsomt å gi bort noe man vet at blir brukt.

DSC_0912

Oppskriften jeg har brukt er denne fra Felisia. Kjempegøy å strikke, fordi du gjør så mye nytt hele tiden. Og veldig fint blondekanten på slutten syns jeg!

DSC_0922

Jeg har fulgt oppskriften til punkt og prikke, men strikket i brunmelert Drops Fabel. Da fikk de nesten litt sånn lin-look syns jeg!

Og nei, jeg bruker IKKE eksamenslesetida mi til å strikke. Disse har vært ferdige en stund, men man har brukt noen uker på å få avleert dem. Dermed har man jo ikke kunne blogget dem før heller liksom. Sånn var det.

2 kommentarer:

  1. Disse var søte! De ser nesten hekla ut, faktisk.. kjempesøte. Og slike er jo geniale å gi bort i gaver.. MÅ huske på det til en senere anledning:)

    SvarSlett
  2. Se der ja, så fine de ble! Av en eller annen grunn har jeg ikke tenkt på å strikke disse i sokkegarn, men nå ga du meg plutselig en mulighet til å få brukt opp rester etter sokker. Takk for tipset! :)

    Nydelig gutt du har, gratulerer med det første året! Pass på å nyte tiden, den går så alt for fort. Min yngste fylte ni på søndag, og jeg aner ikke hvor de årene ble av...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!