søndag 13. mai 2012

Om røde sko og sånt

Jeg har kjøpt meg nye sko. Ny, fantastiske, vakre og supre sko. Gleder meg til å trippe sommeren i møte med diss. Trippetripp i røde hæler. Søte og dominerende, sexy og classy. Love. Må dagene bli lange og varme, fri for regn og fulle av solskinn! Bare eksamenene mine er over. DA begynner livet, sånn egentlig i alle fall.

2012-05-12 16.04.24

I dag har det vært intens eksamenlesing. Igjen. I morgen er den store dagen, i alle fall i første omgang. Mann og barn er ute av huset, og jeg har vært flink LENGE. Nå vurderer jeg å fyre i ovnen i stua, ta en 5minutters opprydding, ta en god dusj, og kose meg i stillheten med strikketøyet mitt. For å koble litt av. Må la det få tid til å synke inn tror jeg, uten dårlig samvittighet for privatluksustidsnytelse.

Forresten! Syns du at du allerede har sett skobildet i bloggrollen din noen dager? Ja, for egentlig så posta jeg et bilde av dem for noen dager siden. Fra mobilen. Men av en merkelig grunn ble det ikke lagt ut, annet enn at det kom opp i bloggrollene. Men i dag har jeg gjort noe lurt, og blitt en droppboxer jeg også(Skjønte at det liksom er sånn greie man bare mååå være). Og det mest geniale med det foreløpig, er at jeg får alle mobilbildene på pcn automatisk. Og DA er det jo lett å rette opp slike dumme feil.

Hva slags sko vil du møte livet i?

1 kommentar:

  1. De skoene var rålekker !! Men holy moses så høye ! Jeg kan ikke å bevege meg pent på sånne høyder, så jeg møter nok livet best og tryggest i mine nye nikesko hihi...

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!