onsdag 30. mai 2012

LåveLoppisfunn

Var på låveloppis i helga, forøvrig samme som Elin har vært og funnet sine fantastiske stoler på. Superlurt tiltak på en nabogård for å bli kvitt rusk og rask i krokene. Og hvilke skatter som fantes blandt rusket og rasket (kremt. Ikke at det var så mye rusk og rask heller egentlig)! Så veldig mye jeg hadde lyst på, men prøver å begrense meg. Dermed var det kjempekjekt at jeg fant noe kjempefint og kjempepraktisk, som også faktsik kan brukes (og allerede har blitt brukt) kjmpemye!

DSC_0128

En melkekurv med melkeflasker. MED lokk. Perfekt å ha klart med “drikketilbehør” i sommervarmen. Og flaskene står selvfølgelig i kjøleskapet med kaldt vann. Dermed er det bare å bære med seg ut i solen når man skal ha noe å drikke. Slik så kurven ut i anledning Syver sin ettårsdag. Den søte blomsterbutikken har jeg fått av en blomsterinteressert liten Herremann vi hadde på besøk. Passet perfekt!

DSC_0129DSC_0131

Fantastiske detaljer på korka. Har jo melkeflasker fra før, men faktisk ikke fått kjøpt noen med kork tidligere!

DSC_0133

Tror dette er et at de bruktkjøpene jeg har vært mest fornøyd med noen sinne!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint altså! Vil også finne meg et loppis snart!!!

    SV: Snille damer som bestilte til meg. Men nå må den leveres tilbake... Kjedelig for meg!

    SvarSlett
  2. Er så kjekt å gå på loppis :) Gleder meg til sesongen begynner igjen eg! Ha en flott uke videre :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!