fredag 4. mai 2012

Kom mai du skjønne milde

Som nevnt, dårlig med tid til bloggbar kreativitet om dagen. Men, i dag har jeg fått laget en liten ting: 17.mai-smokkesnor! Dessverre for mine trofaste kunder, så har jeg ikke tid til å masseprodusere denne. Men stjel gjerne ideen!

DSC_0960

Knytte rød tråd fast i klypa, hekla 30lm, 1 kjm rundt ringen, fm tilbake i alle luftm. Ny farge, knyt fast i klypa, og fm i alle fm fra siste runde på forige farge, kjm rundt ringen, fm i alle fm tilbake. Gjenta med tredje farge. Ca 10 min, og meget fornøyd.

Litt mindre fornøyd er jeg med været om dagen. Ble vel kanskje litt bortskjemte av godværet i April. Mai har til nå vært forholdsvis grå og kald. Har tatt med noen “koseøkter” i hagen de siste dagene, og i går plantet jeg blant annet stemor og lavendel. I dag tidlig våkna jeg til 3 cm nysnø. Kjekt, når propellus har blitt så glad i å være ute. Men, som kjent så finnes det jo ikke dårlig vært, bare dårlig klær. Og med litt for tidlig bursdagsgave fra oldemor, så finnes det ikke dårlige klær lengre heller. Og dermed har egentlig hverken pompel eller mor noe å klage på lengre.

DSC_0951

En god vårkveld ønskes til dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!