søndag 20. mai 2012

HippHipp

Ja, så fortsetter den da. Bloggpausen. Nå har man for tiden heller ingen pålitelig pc å blogge på. I tillegg til eksamenslesing og alt det andre man har nevnt tidligere. Men jeg må jo ta meg tid til å vise frem 17.mai-gutten min. Om enn noen dager på etterskudd.

DSC_0987

17.mai var en knalldag, til tross for sprutregn i barnetoget. Et tog som jeg forøvrig SKULLE gå. For å vise frem stoltheten min til hele bygda, helt ærlig. Bare så dumt at hele bygda ikke ville gå ut sammen med meg i regnværet. Og stoltheten lå skjult i barnevogna under et regntrekk. Men ute, DET var vi da. I sprutregn. Kos.

Etter toget var det mat med mine foreldre, OG mine brødre som faktisk stilte dresskledde og så på barnetog og greier! Så var det et besøk hos svigers, før det hele ble avsluttet med kaffe og kake med familie, gode venner og søteste Ane. Fullt kjør, og akkurat slik det skal være.

DSC_0973

ca 15.mai ga jeg opp å forsøke å finne skikkelig nikkers på butikken. Vil ikke ha billig-festdrakter, og har ikke råd til bunad. Så dermed klipte man i stykker ullkåpa si, og sydde nikkers til poden. Mønsteret jeg brukte var buksemønsteret fra boka “barn igjen”. Forhåpentlig vis kan jeg bruke den oppigjen neste år, evt ved å sy på mansjetter nederst på beina. Fornøyd er man i alle fall!

Faktisk så har man strikket litt i det siste også, og noe av det skal man vise i morgen! Ha en ellers strålende søndag kveld.

Klem fra Ida Elise

4 kommentarer:

  1. Oi, når ble han så stor? For fin har han jo alltid vært!

    SvarSlett
  2. Eeeh.. Hilsen Jenny altså. Komplisert for meg dette Internettet

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, det er ikke lett altså;) Ja, Syver ar blitt KJEPESTOR! Tenk, om bare en uke har han bursdag og greier. Tidenes raskeste år...

      Slett

Så hyggelig at du vil kommentere!