torsdag 5. april 2012

Nostalgisk påskepynt

Som jeg nevnte i går, så har jeg kjøpt litt på Blindheimsvik Landhandel som jeg vil vise dere. Nemlig denne supernostalgiske påskepynten!

DSC_0805

Kyllingrekken minner akkurat om påskepynten vi hadde på gammel-sætra da jeg var lita. Papirklippet med jenta og hanen er stort, og veldig dekorativt. Og jeg er het forelska, og sjeleglad for at jeg kom over disse. Og vet du? Jeg betalte 45 kr for begge! SÅNNE priser er det klart man blir glad av!

DSC_0799DSC_0804

God påske til alle kjente og ukjente blogglesere. Håper dere nyter dagene med familien, og riktig koser dere!

2 kommentarer:

  1. Hei Ida ! Jeg har gitt deg en blogg award. Du finner den på bloggen min, og det er helt frivillig om du vil være med. Ha en fin 2påskedag, og nyt resten av ferien.

    SvarSlett
  2. God kveld!

    Herlig påskepynt! Husker jeg hadde noe lignende da jeg var lita.

    Koslig blogg du har!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!