lørdag 28. april 2012

Koppen min

Hvem har sagt lykke ikke kan kjøpes for penger? Helt sikkert jeg, i et tidligere innlegg. Vel, nå er jeg altså omvendt. For en liten tid tilbake oppdaget jeg at Green Gate har kommet med STORE te-krus. Og hvor perfekt er ikke det? For tiden har jeg ei fin samling med alle gg te-koppene med skål (bortsett fra gul med prikker. rop om dere ser den!). Og helt ærlig, så vet jeg ikke om jeg bør fortsette å utvide samlingen. Vel er de i bruk ofte, og vel er de fine, men de fyller jo en hel hylle nå. Uansett. Da var det veldig kjekt at det var kommet noe nytt jeg kunne kjøpe!

DSC_0831

Koppen MIN. Med en helt konkret plan for bruksområde (men den skal dere få høre om senere igjen), Kjempegod! Og perfekt for det kommende bruksområdet, da den store toppflaten avkjøler innholdet såpass at man rekker å drikke det innenfor rimelighetens grenser. Supert!

Syns dere det er tregt på bloggen for tiden? Det er som det skal være i disse tider: snart eksamen. MEN, det skal være sagt at nå er det SISTE runde på LENGE (Forøvrig, så er det veldig kjekt med en super kopp å drikke av mens man studerer. sper på litt lykke det også). Ellers så har jeg jo noen håndarbeidsprosjekter på pinnene, og noen er faktisk også ferdige. Men det meste av det man lager om dagen skal inngå som diverse smågaver, så da må man bare vente med å vise det frem til man har fått gitt dem bort. Men man kommer tilbake snart! Ha en strålende helg i det fantastiske været jeg skimter utenfor vinduene!

1 kommentar:

  1. Jeg har null nada niks av green gate jeg! Men alt av green gate er jo ikke mindre enn lekkert, så må vel snart starte samlinga jeg også:p

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!