søndag 4. mars 2012

Dåpsgaver

I dag var jeg i barnedåp til lille Ane. Og for å gjøre gaven (bergans 12l sekk, som btw er en veldig genial gave syns jeg. Syver fikk også en, og jeg syns den er super!) litt mer personlig, lagde jeg to små leker i tillegg.DSC_0578 DSC_0579 DSC_0580

Koseklut og hekla rangle. Kosekluten er sydd på frihånd, av to stykker cord fra s&s, samt ulike bånd. Erfaringen tilsier at uansett hva slags leke jeg kjøpte til Syver da han var på Anes alder, så var det merkelappen som var gjevest. Så da MÅ det jo være lurt med en koseklut full av lapper å suge på! Ranglen har jeg heklet etter inspirasjon fra LilleHottentott, men med en egen vri for å få den riktig med garntypen jeg valgte (Drops Cotton Light, som passer best til pinne 4). Har fått tillatelse til å legge ut oppskriften jeg fulgte, så den kommer i morgen.

1 kommentar:

  1. Så fine de var, utrolig koselig med en litt mer personlig gave:)

    klem Therese

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!