lørdag 10. mars 2012

Danse mot vår

Var hos snilleste Elin i dag, og kom hjem med et STOR pose med massemasse fine stoffer i. Du skal nok få se alt av hva jeg kan få ut av dem etter hvert. Allerede i kveld har jeg klippet og sydd i en dynetrekk, og resultatet ble en svingende solkjole. Nå bare gleder man seg til man kan kose seg i sommersola!

DSC_0653

Kjolen er sydd etter denne veiledningen. Men jeg fikk ikke helt til å lage rynk i livet, for da røyk bare tråden min. Dermed ble livet sydd på på samme måte som man syr på ribb. Kanskje ikke like pent, men mer behagelig. Og med belte på, så synes det ikke i det hele tatt! Dynetrekken syns jeg er kjempenydelig, og har store planer om å lage et par ting til av den!

3 kommentarer:

  1. Ah ! Den ble jo kjempefin Ida ! Skal si fra til hun som dynetrekkene egentlig kommer fra. GØY !

    SvarSlett
  2. Takktakk:) Ja, jeg ble rimelig fornøyd!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!