onsdag 11. januar 2012

Retrosengeklær

O heldige meg har fått nye sengeklær til Syver. Måtte jo nesten det, med tanke på at han har blitt så stor at han nå bruker større dyne. Men jeg hadde jo ikke trodd at jeg skulle få SÅ fine sengeklær!DSC_0235 Det er jo denne retromannen min da, samt Mamman hans, som har stilt opp med en liten bunke 100% perfekte tekstiler. Og så haar jeg faktisk bidratt litt fra min egen barndom også denne gangen. Togtrekket under er nemlig fra mitt “arvegods”.

DSC_0239

Nå begynner sikkert noen å øure: er det ikke ida som foretrekker striper, ruter, ensfarget og supernøytralt? Vel, det har noe med strukturen i stoffet å gjøre for eksempel. Og det faktum at her er det i allefall ingen bråkete barnetvmonster eller andre figurer som prøver å virke voksne og barnslige på en gang. Fritt for snakkende biler, StarWars og sabeltenner. I love.

4 kommentarer:

  1. Søte sengeklær! Morsomt at du får ting både du og mannen din har hatt når dere var små. Etter meg har jeg bare en bamse, en strikkakjole i str 1 år og sengesett til "voksendyne" med ballettdansere, rosa, selvfølgelig:)

    SvarSlett
  2. Hehe, det dukker stadig opp små saker her! Men nå skal det sies at mamma har tatt vare på absolutt alt som ikke har blitt utslitt opp igjennom tiden (er nok der jeg har arvet gjennbrukstanken min fra), og det samme har tydeligvis svigermor også ;)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar i bloggen min i dag. :-)
    Nydelige sengetøy! Guri sånt er gøy!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlige sengeklær! Og jeg er så enig med deg i dette med bråkete barnetv-monster, sabeltenner osv.:) Elsker slike "ordentlige" barnemotiv som ikke prøver å selge noe! God helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!