mandag 9. januar 2012

Jeg ønsker meg kåpe!

DSC_0230

Og nå skulle vel første skritt på veien være i boks. Bokstavelig talt. Mangler vel bare at det kommer enn 50-100 til i boksen.

DSC_0229 

Snille mannen min!

(Å…jeg skulle ønske jeg kom opp på et godt bloggnavn på Lars Erik. Alle andre bloggedamer har sånne kule liksomnavn på alle i familien, som PappaRotteFinn, Bollerina, Emmelinemannen, Mamsi, Mumse, Mannen I Svingen, BabyD osv. Men mannen min er liksom så veldig jordfast at det er vanskelig å finne på noe sånt magisk uten at det hverken blir for klissete, søtt, tullete eller pinlig. Jaja, godt man har en staut og god mann da i alle fall!)

4 kommentarer:

  1. Larser`n? Jakt-mannen? Huleboer`n? Nei.. Det var vanskelig ja Ida. Men hva er det som stikker ut av det hullet på de bildene??

    SvarSlett
  2. hehe, tone, kreativt, men også heeeelt feil? det er en røyskatt btw!

    SvarSlett
  3. Helt feil, helt enig. God kveld til dere oppi Solsia!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!