fredag 9. desember 2011

Gaver til ei ny prinsesse

Monica har nå fått prinsessa si, og selvfølgelig må hun (lillefrøkna altså!) da få en liten gave som holder henne god og varm. Spesielt nå som det ENDELIG har blitt skikkelig drømmesegbortoggledesegtilrenvaskanypyntajulehus-vær.
DSC_0457 DSC_0460
Lilla alpakkasett, og hvite snuppeboots.
DSC_0463
Lua er gros djevellue, samme som jeg har strikket til Syver, bare hakket mindre. Et lite tips til alle dere djevellue-strikkere: I stedenfor å hekle/flette/tvinne snorer, plukk opp masker på hver spiss, og strikk rett frem og tilbake. Da får du flate snorer, som ikke går opp.
DSC_0459
Votteoppskriften er fra drops, men jeg har strikket litt ekstra vrangbor i håp om at de skal sitte enda bedre fast på de små. urolige hendene. Og som dere ser, jeg har strikket mine ALLER første fletter:)
Gratulerer med frøkna Monica og Frode
Klem

1 kommentar:

  1. Gratulerer du har blitt trukket ut til å få en liten trøstepremie i min give away ;)
    Send meg en mail med navn og adresse!
    marikanne_@hotmail.com

    Klem Karianne

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!