mandag 26. desember 2011

Årets julegaver

Selvfølgelig, så ble ikke årets julegaver så fullstendig hjemmelagde som man ville de skulle bli. Litfor travelt var det visst, å ha en sønn på 6 måneder OG ta et par eksamener. Men litt fikk man da gjort.
Først og fremt, så har jeg strikket en vaskeekte strikkedukke fra Arne og Carlos.
DSC_0040
Lars Erik døpt frøkna for Wenche, fordi hun lignet så på Wencke på jobben… Men når jeg tenker meg om, så ligner hun litt på meg også. I alle fall sånn i stil. Noen ganger foretrekker hun nemlig å sitte i kosedressen og kose med kosebamsen sin…
DSC_0042
…mens innimellom er det swingskjørt og PartyParty som gjelder.
 DSC_0046
Men aller viktigst er det å pynte seg for familie og gode venner. Spesielt nå i julestrida. Da trives man aller best. Spesielt fordi man har så fantastisk familie som det jeg har:)
 DSC_0047
Dukka ble ei gave til frøken Mathilde.
Ellers har jeg også strikket og tovet sitteunderlag til mine besteforeldre. Men dem glemte jeg helt å ta bilde av gitt! Kan bare si at eskimo fra Drops er et veldig godt garn å tove i!
Og så har jeg laget en “ny” strikkeoppskrift, og julegaven som ble laget av den (samt oppskriften) kommer i morgen.
Og nå, nå skal jeg ENDELIG få kaste på pinnen et restegarnsokkepar til Syversen min:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!