mandag 24. oktober 2011

Skulle du sett!

Bloggkonkurransen min ble avsluttet i går, tusen takk for koselige innlegg rundt om! Og faktisk tror jeg det er en del godt besøkte blogger med meg i bloggrullen rundt om også, for mange som ikke har laget innlegg men som likevel har kommet langt opp på listen!

Men, skulle du sett, bloggvinneren ble ingen ringere enn den samme bloggen som jeg vant hos sist uke, og som jeg fikk ideen til konkurransen i fra: Nemlig Nesebakken! Tok jo selvfølgelig ikke vare på returadressen din, men send meg en mail så er en liten overraskelse på vei i posten før du aner det;)

Dere andre: Tusen takk for deltakelsen, skal ikke se bort fra at det blir flere premieringer til folk som er flinke til å reklamere på et senere tidspunkt!

DSC_0137

STOR KLEM!

2 kommentarer:

  1. Nei herlighet så koselig da!!!

    Stine Johannessen
    Nesebakken 3
    4580 Lyngdal

    SvarSlett
  2. Fantastisk ! Kos deg på dansen :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!