lørdag 22. oktober 2011

Overraskelseslopper!

Det er merkelig hvor glad man kan bli over å PLUTSELIG oppgade lopper man ikke var klar over! I dag for eksempel, mens jeg var på butikken, så jeg plutselig en plakat med marked på Engjom Skole i forbindelse med TV-aksjonen. Det stengte om akkurat en halv time, så da var det bare å kaste seg rundt! Man regnet ikke akkurat med at det var igjen så mye fint, men jammen gjorde det det!
DSC_0148
Tiger tvkanne, og Erik Kold  kaffeboks. Som jeg tror blir ganske perfekt til hårstrikkene mine. I går fant jeg også en “Loppe”, da mamma  ba meg se gjennonm litt hun hadde kastet, nemlig en super liten skinnveske fra hun var på bryllupsreise. litt strekking og ei rå fille, så blir den snart så god som ny!
DSC_0168 
Minner om bloggkonkuransen min som går til i morgen folkens!

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil kommentere!