lørdag 8. oktober 2011

Låvesalg!

Oppfordrer absolutt alle som har den sneveste interesse av noe som ligner på interiør og dingser fra svunnene tider om å ta seg en tur på låvemarked på Staum/Holsbakkan 95 i Follebu i morgen! Jeg har nemlig vært der, og der var det UTROLIG MYE! Min gudmor Iren har nemlig samlet på alt mulig i en årrekke, samt drevet et par butikker innen brukt og nytt interiør og lignende, og man kan vel kanskje si at det er “varelageret” som nå går under hammeren. Så her snakker i en låve og en gårdsplass, fult av alt en kan ønske seg! Personlig falt jeg mer enn pladask for en gammel frans hvit barneseng i metall, men dessverre var den såpass liten at syver snart vokser fra den. Hadde jeg derimot sett den for noen måneder siden, hadde den blitt med hjem på flekken! Fant masse andre møbler jeg hadde lyst på også, men siden jeg har et relativt lite hus, med relativt mange møbler allerede, så måtte jeg beherske meg. Får heller ta en liten “privat” tur tilbake den gangen jeg får et litt større hus å innrede… Men noen skatter ble det da i dag også!

DSC_0019

Retrokrakk, kuleramme, bildeklosser, kaketrinse, stor kakeform som for eksempel kan brukes til kubbelys eller godteribolle, og sist, men ikke minst; en perfekt suppetermos! Den er rett og slett DRITKUL! OG jeg gleder meg masse masse masse til å bruke den! MEN, har enda til gode å vise dere det aller beste kjøpet…………………………………………… >

DSC_0020 DSC_0021

Denne überperfekte stolen! Her lett etter sånn en god stund, og vips så har jeg en! Og i DEN fargen da! Og absolutt INGEN hull eller slitarsjer eller noe som helst. Og til en MEGET overkommelig penge! (Men, ny stol = ominnredning av hele stua, som vil si ca 50 % av huset. Det kommer vi tilbake til i morgen….)

Nei, jeg anbefaler dere virkelig å ta en tur på marked folkens, i morgen fra 12 til 16. Kjempemye fint, og masse deilig kaffe, kaker og vafler ved siden av. Så dermed er det jo faktisk en flott søndagsutflukt for hele familien;) Løøøøp og kjøp, and have fun!

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har fanget Ida. Krakken og suppethermosen var helt sinnsykt kul !

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!