søndag 9. oktober 2011

Den nye stua

Som sagt i går, ny stol fører jo til totalrenovering av stuen. Så det var en litt paff samboer som kom hjem fra jakt i går, og fant sin sønn sittende mitt i et kaos av møbler og nips, mens jeg halte og dro i det ene klenodiet tyngre enn det andre. Men min kjære er supersnill, og hjalp meg. Og endelig tror jeg jeg kan si at jeg har en stue jeg virkelig kan like! Tenk, at èn perfekt stol kan gjøre så mye!

 DSC_0029

Litt bestemor-koselig, sy ns du ikke?

Dere som har vært her det siste året, ser at sofaen nå står der spisestua var. Hvor er den nå? Vent og se!

Og dere enda mer observange ser kanskje at jeg har ei litt halvferdig lampe på veggen? Planen er å lage STOR skjerm av gamle retrostoffer, men litt usikker på hvordan jeg skal få til basen…

DSC_0033

Nå frister det veldig å nyte resten av dagen i godstolen, med lillemann eller strikketøy i fanget, mens årets første snø legger seg hvit og fin ute…men akk, man må nok ta seg i nakken og gjøre ferdig en matteinnlevering først!

Ha en strålende søndag alle sammen:)

1 kommentar:

  1. Perfekt stol! Og så moro det er å få litt forandring og da flytte rundt på både det ene og det andre. Det gjør jeg hele tiden her =)

    Ha en flott søndag.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!