mandag 10. oktober 2011

Bestemorgrytelapper!

Endelig, det tok meg bare sånn ca mange år!
DSC_0008
Hekling er ikke min store greie. Sliter med å få det pent og gjevnt og alt sånn. Ser liksom ikke hvilke masker som er hvilke, og hva som skal stikkes hvor og sånn. Så derfor har jeg ikke helt turt prøve meg på ting med forskjellige farger, hvor jeg har innbilt meg (med rette) at feil synes hundre ganger bedre. Men våget meg nå i gang likevel. Og man lærte ganske fort hvordan det skulle gjøres!
Men: Dagens spørsmål til dere lyder som følger:
Hvilke av grytelappene tror du jeg heklet først?
DSC_0010
Høhø, jeg må få lov til å mene at det har vært formidabel utvikling fra ene til andre;)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er!!!

    Ser at din blogg er den som har gitt meg mest trafikk den siste uka og DET må jeg jo sette pris på.

    Lyst til å sende meg adressen din så sender jeg deg en liten pakke :) Liker å sette pris på de som leser bloggen min.

    SvarSlett
  2. Så fine:)
    Den venstre først, vil jeg tippe..

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!