søndag 11. september 2011

Man har trosset sin skrekk…

…og gjort det dummeste man kunne gjort: lært seg å bruke e-bay! Farlig! Spesielt når det er så VELDIG mye fint der, og ikke minst når det er så VELDIG enkelt å betale med paypal. Bare å taste koden, og vips er pengene borte uten at man har trengt å sett hverken lommebok, cash eller bankkort!

$(KGrHqR,!hQE45iGiJdYBOTCGjjyrg~~0_12

Tre ulike slike stilongser til junior er på vei. Den oransje her, en blå med reinsdyr og en jeg ikke heeelt  kan si jeg husker.

De er jo i alle fall kjempefine, og for ca 25 kr inkl frakt pr stk måååå jeg få lov til å si at jeg syns det er kupp. Blir stas, når han krabber rundt med en reinsdyr kledd stump rett i været! Ellers er det vel også på veg en 20-30 meter med ulike bånd, samt ringer og klyper til å lage smokkesnorer.

Akkurat nå krysser jeg fingrene for at jeg ikke vinner ugleøredobbene jeg har liggende bud på. Riktig nok er ugler i vinden om dagen, men det får da være måte på! (Har jeg konkludert med ETTER jeg la inn budet på hele 0,5 dollar, og ingen ser ut til å ville by over)

Oh yes, tiden ble lang på rom 715, men nå er vi i alle fall ute igjen. Frisk som en fisk, og med ingen andre varige men enn at man har rukket å bli skikkelig bortskjemt etter å ha levd maks 3,5 meter unna mamman sin i 8 dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!