onsdag 21. september 2011

Husmorveske

Eller handlenett, om du vil. Uansett er det sydd i utrolig husmorvennlig stoff. Nytt, men ser ganske gammelt ut. Fra stoff og stil.DSC_0615

Det har blitt litt dårlig med søm den siste måneden, er vist ikke akkurat så lett å kombinere med mammarollen som jeg trodde gitt… Men plutselig glimter småtten i, og sover en hel time i strekk. Og da burde man jo sette seg ned med studier, men så er det bare at man klarer rett og slett ikke å konsentrere seg dersom man har halvkreative tanker surrende rundt i hodet. Så da er det bare å gi dem utløp, og se om man har noen matematiske minutter igjen til studier etterpå.

DSC_0614

Reimer i kordfløyel, for av bomullslærett (et ord som jeg rett og slett ikke kan stave riktig, og som jeg rett og slett ikke gidder ut på netter for å slå opp. Lev med det. Om det er feil, altså. Ellers er jeg svært fornøyd.). Abslutt helt eget design. Kanskje en smule kjedelig, hadde vært gøy med en lomme eller noe utenpå, for eksempel i kordfløyel. Kanskje med en stor, knasj knapp i, tja, knall oransje kanskje. Er nok fare for at man må stjele seg litt mer tid en dag, og mekke ned sitt helt endelige design. Hvem vet! Dersom det blir bra, kanskje årets julegaver er i boks?

DSC_0612

Men i dag her jeg faktisk lært meg et lite syprosjekt, som KJEMPEENKELT lar seg kombinere med barnestell. Men det skal dere få se mer av en annen dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!