lørdag 24. september 2011

Gave til Lille Linea

Wiiiiii, man har hilst på en baby igjen. Og da mener man en skikkelig baby, og ikke en slik stor gutt som pompelen min har blitt. SÅ skjønn da, at det er til å spise opp! (Men, jeg er sjeleglad for at Syvers har fortet seg å bli snart fire måneder altså…det er bittelitt godt ettresom de blir større, for å si det sånn helt ærlig. I alle fall når man er eier av dem på fulltidsbasis…) Sier som sikkert alle andre mødre: husker ikke at min har vært så liten jeg!
Gratulerer masse med verslejenta Silje!
DSC_0620
Benjamins Voksebody, og de kjente, kjære babybootisene. Muligens en smule små de sistnevnte. Og slettes ikke rosa, slik som jeg kanskje tror at Linea sin mamma kanskje har aller mest lyst på… De jeg lagde i rosa klarte jeg nemlig å minimere i vaskemaskina før jeg fikk gidt dem bort! Men jeg trådte til, og brukte i alle fall rosa knapper. OG jeg fikk inn litt rosa i mitt nye yndlingssyprosjekt: smokkesnorer! SÅ mye fine bånd å få tak i, og så gøy å tråle nettet (ebay) opp og ned etter spesielle farger, mønster og motiv! Kanskje kommer det noen til salgs snart, bare alle pakkene mine kommer i posten (*venter i skrivednde stund på 21 ebay-pakker…)!
DSC_0621
Og man har fått kjempegledelig nyhet i dag! Garnstudio får utsalg i Gausdal! JIPPI! ALDRI en kjedelig dag igjen, og endelig slutt på å velge mellom garn fra rema og europris!

4 kommentarer:

  1. Ååå... Heldige babyer som kjenner deg...! Kan mammaer som kjenner deg bestille sånn body, eller?!? *smisk*

    SvarSlett
  2. herlig gave da! Hvilket garn bruker du på bodyen?

    SvarSlett
  3. Vettu Viktoria, det skulle jeg gjerne gjort, men kommer masse bebiser om dagen...og den bodyen var rett og slett såååå gruene kjedelig å strikke at man kunne gått på veggen! Men enkelt mønster, så anbefaler deg å prøve selv ;)

    SvarSlett
  4. Hahaha! Må bestille av noen andre. Strrikker ikke smale armer i ribb! *knegg*

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!