fredag 30. september 2011

Flere retrobukser!

Har tidligere uttrykkt min glede over å ha en mann fra det hærlige 70-tallet (faktisk er jeg ganske sjalu på alle som har levd da. Eller på 60 tallet. Eller 50 tallet. Eller faktisk et hvilket som helst annet tiår enn 80 og 90 talle. Og 2000 tallet. Det er KJEDELIGE tall å leve på det, sett i forhold til klær og interiør og desig og musikk og slik!)
Nå har det skjedd igjen: jeg har fått i hende to “nye” bokser fra min manns barndomsgarderobe!
DSC_0638
I Love! Den grønne buksa er kanskje ikke så estetisk vakker, men morsom er den. Og skikkelig god å bruke! Den brune syns jeg er kjempefin, og jeg gleder meg til syver blir stor nok til at den passer!
DSC_0639
Se på knappen: New style! Lurer på om de som lagde den mente den skulle være i bruk godt over 30 år senere?
DSC_0644
Så sørgelig at mine egne år er så alt for fulle av pasteller, posebukser, glorete mønster, blondekrager og bevernylon!

5 kommentarer:

  1. Heldige du som har en svigermor som har tatt vare på ting !

    SvarSlett
  2. Ja, jeg er veldig fornøyd med den:)

    SvarSlett
  3. åååååå så nydelige!!! Svigermor kom akkurat med en ny pose med klær til gutta =) (70 talls far her i hus også) Det er så moro =)

    Lager du smokksnor i feks bare hvit, brun, blå? Er nemmelig ute etter det =) Så måtte bare spør.

    Ønsker deg en flott uke =)

    SvarSlett
  4. Foresten sjekket ut disse fra guttelus =)

    http://www.guttelus.no/vare-merker/snoozy.html

    SvarSlett
  5. Åh, så herlige bukser! Så morro med klær som brukes gjennom generasjoner. Å så verdifulle som de blir=) God helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!