lørdag 24. september 2011

Ferdig med EN oppgave!

Huskere dere innlegget med oppgavene jeg hadde foran meg?

Vel, jeg er i mål med EN av oppgavene: Hylla i stua!

DSC_0617

En del av dere syntes jeg burde beholde den grå. Og ja, jeg syntes nok den var fin jeg også. Men er så veldig mange farger her i huset mitt, at jeg må prøve å få ting litt mer harmonisk. Så veldig fornøyd med å ha fått malt den. Og endelig har jeg fått rydda litt også (og som dere kanskje ser, så er det masse plass til ting jeg kan rydde bort på denne hylla)!

DSC_0618

Her ser du en boks med jaktfilmer (alla lokkejakt på rev, og andre givende prosjekter som kan underholde min bedre halvdel i timesvis), en boks med sær britisk humor (sier hun som ikke en gang tåler Mr. Bean uten å neeeeesten kaste opp/ bli så sint at hun eksploderer. I alle fall er det også en av min mans store gleder. Britisk humor altså. Ikke at jeg eksploderer.) og to jumbobokser med halvdårlige fjortiskomedier. Så nå har jeg endelig 3 fulle dvdhyller, som ikke ser alt for rotete ut! Har også fått inn et par andre ting i tvkroken, så endelig er jeg ganske fornøyd med den. Oversiktsbilde kommer så fort sola kommer tilbake med fotolys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!