onsdag 7. september 2011

Dag 6 på 7 kvadrat.

Ting har roet seg betraktelig her på hospitalet. Det vil si, alle ting utenom Syver. Han har blitt mer aktiv enn noen sinne, sånn ca. Plutselig i dag for eksempel, så fant han ut at han skulle lære seg å rulle over på siden. Så da er plutselig ingen liggeplasser over bakken eller uten sprinkler spesielt trygge lengre.

Apropo seng: Hva syns du om denne?

DSC00265 (2)

Jeg er den eneste jeg har snakket med (oh yes, man snakker med seg selv når man lever livet for seg selv på 7 kvadrat) som syns den er fin! Jeg syns den rett og slett er rå-tøff jeg! Får følelsen av å være med i en knertenfilm hver gang jeg ser på den jeg! Og DEN perfekte fargen da! Kult!

DSC00262 (7

Bortsett fra senga og den blide herremannen er det ikke akkurat så mye å nevne fra livet vårt her i dag. Ting blir bedre og bedre, og det er faktisk utsikter til at vi kan komme hjem allerede på fredag! Jippi! Og tenkt, i dag skal vi faktisk få lov til å reise til Gausdal en tur, for å feire en lilleror og si hade til pappa som reiser til Amerika i morgen. DET blir godt det!

2 kommentarer:

  1. Enig med deg, den senga var kanonkul ! Godt å høre at Syver er på oppadgående da. Kos deg videre på dine 7 kvm....

    SvarSlett
  2. Huff da det var tøffe dager dere går igjennom nå. Ønsker lillegutt masse go bedring. Og glad man bor i et land med så go kompetanse.
    Senga er jeg enig i at var rå kul. Kan du ta den med mon tro? Kanskje ikke like lett som å ta med seg et hånkle eller no.
    Håper dere får komme hjem i morgen.

    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!