onsdag 17. august 2011

Bestefars bukser.

Tidligere har jeg vist dere den lille gutten vår i pappas bukser. De siste ukene har det vært den brune elefantbuksa etter onkel Per Arne som har vært favoritten. I dag er det buksene etter bestefar som gjelder. Tenkt, de brukte han for 50 år siden, og de er akkurat like fine i dag.

DSC_0453  

Struktur og kvalitet man ikke finner maken til i dag. I alle fall ikke uten å betale en formue. (Nå kan det nok kanskje tenkes at de kostet en formue den gangen også altså!) Maskinstrikket i lyseblå bomull, med mønster i hvitt.DSC_0457

Lurer på hva oldemor sier når han bruker dem i morgen på bursdagsfesten til onkel!

(Aiai, blir nesten litt forvirra av dette. Plutselig er bestemor blirr oldemor, og bror blitt onkel. Bestefar er selvfølgelig pappan min. Er bare noe som plutselig skjer dette, at man begynner å snakke på folk fra juniors perspektiv!)

DSC_0458

3 kommentarer:

  1. Så herlig ! Det må vel bestefar synes er stas.

    SvarSlett
  2. Å så hærlig! Så moro og kunne bruke noe slik som har gått i arv. Den var jo nydelig! Og gutten din super søt i den =)

    SvarSlett
  3. Ja, nesten så jeg kaller kjæresten for pappa når vi snakker sammen... Det har faktisk skjedd ved et par anledninger, og jeg har blitt rimelig varm i trynet etterpå ;)
    Vet du hva? Vi har en prikk lik (ok kanskje en strek for vår er hvit med mørk blå broderi tror jeg) bukse fra min pappa eller bestefar eller what ever ;)
    Altså prikk er jo HELT lik, så da må vel strek være NESTEN lik, eller? Forvirrende kommentar? Sorry..

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!