lørdag 16. juli 2011

Retropose

Ja, jeg har litt posedilla om dagen. Det er så praktisk å sortere ting i dem, og så er de ganske dekorative også. Som nevnt tidligere, så fikk jeg med meg intet mindre enn tre bæreposer med stoff hjem fra loppemarked i håkonshall for et par måneder siden. Blant annet en superbunke med retroforkler. Ett av dem har nå blitt til en pose til yttertøyet til Syver.

DSC_0816

Posen er sydd på aller enkleste måte: Klipp av bærestykket (øverts delen av forkleet), sy løpegang i toppen. Sy sammen side og bunn, og lag flat bunn ved å sy på tvers i hjørnene. Det var ei stor, oransje lomme på forkleet, som jeg selvfølgelig kunne tatt bort eller dekorert, men jeg beholdt den som det var. Bare satte i en trykknapp. Lomma kan være kjekk å ha til en masse småting, eller til en god kompis.

DSC_0818

1 kommentar:

  1. Så fin og sommerlig den posen var :)
    Takk for at du deltar på Gi-Borten min!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!