tirsdag 12. juli 2011

Kamerastativ

Min kjære kom hjem med sommerens lure kjøp i dag: kamerastativ! Var vel kanskje ikke planen at det var til meg, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å bruke det MYE. ENDELIG kan jeg kose meg med makrolinsa, uten å bruke autofokus. Og endelig kan jeg lære meg alle de manuelle innstillingene. Har en plan for sommeren om å lære meg å fotografere litt mer skikkelig, og til høsten blir det kurs. Har hett litt dilla siden kameratet ble kjøpt for et par år siden, og med baby i hus ( og nå også stativ) har det blusset opp igjen. (Er vel egentlig Lars Erik sitt kamera også, men vi kan jo late som om det er vårt innimellom…)

Er så gøy å kunne flytte fokuset hvor man vil! Her er et par av dagens testfotos (Og nei, man har ikke mer kreative objekter enn blomster. Det REGNER ute, overraskende nok. Men blomster er jo standard når man skal lære seg foto, har jeg lært… ):

DSC_0713 DSC_0717

I morgen skal dere få en titt på en av Lars Erik sine merkelige interesser, så bare å vente i spenning! Vi kan nevne tenner og koking av merkelige ting…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!