søndag 5. juni 2011

Et lite bilderas

Fra en helt perfekt fødsel, som slettes ikke ble som planlagt. Men kanskje likevel enda bedre.

DSC_0965 

Det aller første familiebildet………………………….

DSC_0972

Stolt pappa, med en kanskje litt skeptisk Syver……..

DSC_0973

Lykkelig mamma. (Med perfekte øyebryn, bare så det er sagt. Det siste man tenkte på før man reiste hjemmefra var å nappe dem, siden det sikkert ble en del bilder. Så da måtte man jo gjøre det før man dro, selvfølgelig!)

DSC_0974

Ingen ting ble som planlagt. Men det viser vel egentlig at visse ting her i verden kan man faktisk ikke planlegge heller. En uke på overtid. Igangsetting. Keisersnitt. I brevet mitt til sykehuset stod det: Pga min angst for stikk, vil jeg ikke bli tatt blodprøve av med mindre det er absolutt nødvendig. Av samme årsak vil jeg ikke ha veneflon, som igjen fører til at jeg absolutt ikke vil ha epiduralbedøvelse, eller andre former for stikk i ryggen. Ender det med keisersnitt, skal jeg ha narkose. Men…etter 7 timer med styrtrier og en liten halvtime med lystgass og jamring, så ble det visst både satt en og to venefloner, man fikk stikk i ryggen og foretok keisersnitt med spinalbedøvelse. Og det hele viste seg å være en helt perfekt måte å føde en helt perfekt sønn på!

3 kommentarer:

  1. Ojojoj, det hørtes ganske dramatisk ut. Men så lenge alt går bra gjør det jo ingenting. Far gikk ikke i bakken av alt dette?

    SvarSlett
  2. Nei, han var så flink atte! Tror det verste var å stå på utsiden og kikke inn før jeg ble bedøvd, mens jeg hadde kjemperier og ingen som trøstet...auau

    SvarSlett
  3. Fikk du en liten keiser du også ja. Finnes ikke noe nydligere <3 ;)Fikk selv min haste keiser nr 2. Han første kom etter samme linja som din nydelige sønn. Håper du kommer deg kjapt i form igjen. Og at du ikke minst koser deg masse med prinsen =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!