onsdag 11. mai 2011

Stellekroken

Barnerommet har dere ikke fått sett så alt for mye av ennå! Fy på meg! Men nå skal dere i alle fall få sett en pitteliten bit av det!

DSC_0499

Stellebord og komode fra Ikea, stellematte fra jysk, den gamle krakken som jeg hadde i lekehuset da jeg var lita, og som har dukket opp fra tid til annen her på bloggen. Saueskinnposen etter Lars Erik. Skapet på veggen har jeg kjøpt fo 10 koner på gjennbruket på lillehammer.

DSC_0498

Under stellebordet står badebalja klar til bruk (selv om den nok kommer til å bli brukt på badet. Det meste av stell kommer nok kanskje til å skjr der, for der har man jo også stellebord og slik. Men har drømt om og planlagt en stellekrok på soverommet, som man skal kunne bruke for å kose seg. Så da må man ha det!)

Gardinene er sydd av elefantstoffet fra stoff og stil, det samme som jeg også har sydd sengetøy av (oooops, det er vist ikke vist frem ennå det heller…får ta det så fort man får redd opp senga!)

DSC_0502DSC_0500

Hm…på disse bildene så det meste ganske ryddig og harmonisk ut…kan love at slik er det IKKE i virkeligheten! Hele rommet er fult av dingser til lillemann: seng som skal over på vårt rom, barnevogn, 2 barneseter, barnesetebase, en benk man ikke helt vet hvor skal være, dyner som henger til lufting… og så videre. Man får vel re opp de en dag også, tross alt ikke mer en litt over en uke til termin nå, så da må det vel være lov. Merkelig hvor utrolig mye en sengeoppredning skal bety! Har ventet og gledet meg til det siden, tja, juletider tenker jeg. Vet akkurat hvordan den skal være. Akkurat hvor den skal stå. Har sagt klart i fra at dersom jeg plutselig føder før jeg har planlagt (aller helst skulle det skjedd akkurat sånn ca midt på natta til den 22., for at jeg skal kunne ha komtroll…) så skal hvem som helst kunne få lov til å komme hit og vaske og rydde og sette frem og forbrede og slik til jeg kommer hjem. Men NÅDE være med den som prøver seg på å re opp senga! For akkurat DET skal jeg gjøre selv. Basta!

2 kommentarer:

  1. Så koselig det blir hos mini da! Masse lykke til på tampen av ventetiden.

    SvarSlett
  2. Vakkert rom, vakker blåfarge, vakre bilder og vakre detajler! For et hærlig innlegg =)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!