mandag 16. mai 2011

Et gammelt fjøsvindu har fått nytt liv!

Bak det titter nå geraniumer og lavendel frem. Men hvorfor i all verden står de der?

DSC_0861 

Jo, fordi den supersnille mannen min har laget minidrivhus til meg! Han lagde seg snekkerverksted i påska, og siden har det ene prosjektet avløst det andre. Helt fantastisk gøy for meg, som er så glad i slike ting ( selv om store deler av tiden går med på å lage revejak-bu. Blogga ikke så mye om revejakta hans i vinter, men med små barn i huset blir det slutt på å skyte rev fra loftsvinduet, for å si det slik. Og ikke minst på å ha alarm som går av hver gang den minste pus beveger seg over jordet!)!

Og tro meg, det er mer handyman-prosjekter dere skal få se! Men altså i dag: Nå har han laget drivhus, av det gamle vinduet fra barndomsgården min. Uten bunn, perfekt til å for eksemple sette over et nylaget urtebedd for å få satt liv i det så fort som mulig. Og så ser det jo vakkert ut med gamle, nostalgiske blomster bak også!

DSC_0863

Kanskje jeg får overtalt ham til å svibrenne bunnkassa også, så den ser litt mer slitt ut….?

Lykke til med feiringen i morgen, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!