fredag 27. mai 2011

Det spirer og gror i drømmehagen!

Tenkt, det er 4. sommeren i drømmehagen allerede! (Selv om jeg bare har blogget om den de to siste. Hadde ikke startet opp bloggen ennå det første året) Og endelig begynner det faktisk å fungere någenlunde her og der! Staudene jeg fikk av Liv i fjor er i alle fall på god vei opp av jorda!
 DSC_0930 DSC_0933
Riddersporer og akeleier ved fjøsveggen, gir et godt bilde på utviklingen. Spesielt viss du ser i forhold til utgangspunktet .Bile nr 2, av den halvdøde rosa, er fra akkurat samme sted. Kanskje kjenner du igjen mursteinene?
DSC_0938
I enden av fjøsveggbeddet er dass-platingen. Den har dere også sett før, men ikke som i år. Bordet som stod her tidligere, er nå blitt mitt egene antikk provance-loppemarked-bord. Og det har blitt oppgradert fra hagebord, via skrivebord til kjøkkenbort. Nå er dass-platingen (som skulle vært skrubba litt, ser jeg) blitt en god krok å sitte og passe på en liten junior i barnevogn.
DSC_0934 DSC_0935    DSC_0954 
Skal vise dere hvordan det har blitt i forhold til de andre utgangspunktbildene en senere gang:) (Og ja, hjelper litt å fotografere med speilrefleks, samt noen få timers erfaring også da…). Under ser dere smakebiter fra i alle fall to av de andre utgangspunkt-bilde-stedene. Årets tema: Nostalgia (som alltid).
DSC_0947DSC_0941

1 kommentar:

  1. Så nyyydelige bilder! Også så herlig å få til hagen som man vil da! Vi bor her på 2. året, og trenger nok mange år til før vi får kontroll over det som jeg gjerne skulle kalt hage og gårdsplass;) Ha en riktig god helg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!