torsdag 21. april 2011

Våren kom for et par uker siden…

…og jeg har ikke oppdatert verden på det! Oioi! Oppdaget i slutten av mars at det var veldig kjekt å ha blogg, for da så man når det ble bart i bakkene her i fjor og forfjor, slik at man slapp å sitte og diskutere at “en slik vår har vi aldre hatt” og så videre og videre i det uendelige. Og når endelig det året kommer, at vi aldri har hatt en slik vår før, så glemmer jeg å si noe om det!

DSC_0338

Vel, våren kom altså for et par uker siden. Sånn ca akkurat den helga 1.april var fredagen før. Da ble snøen borte. Og siden har det gått slag i slag, med blomstring og groing og spiring. Og vann. Men det har jeg jo vist dere før. Blåveisen så jeg førstge gang sist helg, sånn omtrent den 16. april. Og det er jo egentlig ikke spesielt tidlig. Hestehoven la jeg vel merke til et par-tre-fire dager før den tid igjen. Og så har jeg altså ikke blogget det!

DSC_0354

Tiden går så fort, våren bare suser forbi. Tenkt, om en fire ukers tid, har livet forandret seg for evig og altid for flokken her i Romsdaln. Da sitter vi forhåpentligvis her med vår helt egne spire, som vi skal følge gjennom livet. Er vi klare? Ja, jeg tror det! Litt småtteri som burde vært gjort først, men ingenting som MÅ ordnes. Men, jeg er jo allerede en smule rastløs, etter nesten en uke med påskeferie…så bør nok sette opp en liten liste med burde-burde-ting, slik at jeg har litt å gjøre hver dag fremover. Sånn for sikkerhetsskyld ;)

DSC_0387

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!