søndag 20. mars 2011

Sjarmerende klesvask

DSC_0224

Tenk, når man vasker til en beibi kan til og med klesvasken bli sjarmerende! Litt tidlig å begynne å vaske enda, kanskje, men har fått hetnet så mye gamle sengetøy, tepper og lignende at jeg ville vaske det skikkelig før jeg la det sammen med det nye. Og da var det jo greit å slenge med de nye klutne og slik i samme koken.

DSC_0226

Det er greit å syns klesvasken er sjarmerende nå. Regner med det ikke er like gøy om en 5-6 måneder, og man vasker det samme for ørtenhundredeogfemtiende gang. Eller mer. Da orker man sikkert ikke legge så mye flid i å legge alle kanter mot hverandre heeeelt gjevnt heller, før man henger det opp. Eller glatte ekstra ganger over stoffet mens det henger til tørk. Men er jo greit at man er flink i alle fall en gang i sitt liv!

DSC_0225 

Se, så vakkert! Den blåblomstrede dynetrekken hadde pappa da han var liten. De linfargede foran, har hans tante sydd til meg da jeg var lita. Ellers er det mange fine små putetrekk med monogram og blonder på også. Vakkert, ikke sant?

I tillegg til dette innlegget, har jeg laget klart et lite miniinnlegg til i morgen. Da skal dere få se noe dere ikke får se så ofte, for å si det slik…. Hadde etterlysning av bilder av den ventende mammaen, og siden enkelte deler av henne ikke er så veeeeldig pressentable og fotogene akkurat i dag, så ble det rett og slett et bilde av den mest gravide delen. Men det blir i morgen altså. I dag er det sjarmerende klesvask som gjelder!

Klem fra Meg

1 kommentar:

  1. Du har helt rett. Veldig hyggelig og sjarmerende før fødsel, men desverre et ork etter... Men det er bare å nyte det mens man kan. :)

    Og bildene gjorde jo at det så koselig ut, da ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!