søndag 27. mars 2011

Ape til Junior

Dere husker vel kanskje at jeg for en tid tilbake heklet en liten aperangle til mageboeren. I dag har man atter en gang forsøkt seg på litt apehekling.

DSC_0250

En liten apebamse, med mønster fra Bad Monkey. En liten trist ape, kanskje. Med en kort og en lang arm og noe skjevt hode. Heklinga i seg selv går greit, men montering, det sliter jeg litt med gitt…Og munnen. Den var veldig vanskelig å montere syns jeg. Ble liksom mer nebbdyrlignende enn apelignende en stund. Men myk og god og akkurat passe stor for små barnehender, det er han i alle fall!

DSC_0252

3 kommentarer:

  1. Jeg syns det var en riktig så søt og sjarmerende ape, jeg... :) -Kjempefin, Ida-Elise!

    SvarSlett
  2. Nommen så søt =) Den var da super hærlig!

    SvarSlett
  3. Takk for tipset Ida. Er i gang med første ape allerede. Kjempegøy !

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!