mandag 22. november 2010

Tittei, hvor er apetatten..?!?

DSC_0001

Høstens håndarbeidsvisjoner var store. Vi snakker 100% hjemmelagde julegaver, full barnegarderobe, nye gardiner, hjemmesydd sengetøy…. You name it. Og hva har det blitt? Vel, de siste 3 månedene; ikke en shitt, sånn ca. Noen julegaveforsøk tidlig på høsten, ellers niente på noen som helst måte. Til i går kveld og dag. Endelig:

DSC_0003

En aperangle til sneipesnuppa Gunnar (ja….forklaring kommer en annen gang tenker jeg…). Utrolig stas å lage bebiting! (Men, det blir nok ingen vane. Drøyer nok den delen en liten stund til..) Faktisk er det ca den aller første gangen i hele mitt liv, at jeg har klart å hekle noe som helst. Takket være “Kaptein Biff” så gikk det faktisk nesten som en lek! Ok, er kanskje noen skjønnhetsfeil her og der, men du verden, man har da personlighet!

Klem fra Ida Elise

1 kommentar:

  1. Så fin den ble da! Liker veldig godt fargen på håndtaket. Ellers kjenner jeg meg veldig godt i alle de gode intensjonene om å lage ting, men det er vel tanken som teller, eller?

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!