mandag 27. september 2010

Ute er det knall høstvær,

og jeg sitter inne og leser. Og det orker jeg rett og slett ikke mer av, derfor blir det litt blogging i stedenfor. Men her er det intet kamra, og intet lovlig å blogge om, så hva gjør man da? Jo, ser gjennom bloggen og holder gamle løfter! Og jammen er det mange innlegg jeg har sveket dere for! Ikke rart det blir færre og færre som titter innom, så den tar jeg på egen kappe! Først og fremst, jeg lovte dere mer fra vestlandsturen i sommer. Og jeg har jo til og med glemt de største opplevelsene fra hele turen: Rådyrene på bud!

DSC_1090

Står og fisker, og aner fred og ingen frae. Og vips! Så spretter det frem to rådyrbukker fra intet.

DSC_1120

I fult sprang for de frem mellom knaus og holmer, rundt og rundt oss i vilter kamp. Og vi kunne stå og fotografere det hele, så og si uten å forstyrre dem.

DSC_1121

Ganske spenstig, og langt i fra det vi forventet å oppleve på denne holmen, helt ytterst på spissen av Bud. Spesiell og fin opplevelse.

DSC_1135

Hadde mange andre fine opplevelser på denne turen også, så legger inn litt andre stemningsbilder fra turen samtidig:DSC_1195

Kanskje landets vakreste tomt?

DSC_1108

Småblomstene klamrer seg fast til svaberget.

DSC_1161

Og en liten måkefamilie, som nyter livet i solskinnet ved fiskebrygga.

Snakkes:)

2 kommentarer:

  1. Det var en helt annen stemning på deres bilder herfra. Vi hang med gjeipen og orket såvidt titte ut av døra, for det regna ovenfra, sidenfra, undenfra, og sikten var lik 0... Hehe...

    Kjempeflotte bilder, selv om de er 'gamle'

    SvarSlett
  2. Hehe, regna og storma her også, men plutselig fikk vi en kveld med knallvær. Og da var man jo ute med kamera:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil kommentere!