mandag 13. september 2010

Jeg må bare si

unnskyld

For at jeg gjemmer meg litt om dagen, og ikke er tilstede i blogglandi. Vel tilstede er jeg jo, leser blogger som bare det. Men skriver, det gjør jeg visst ikke. Høsten er jo her, og jeg har egentlig aldri tenkt på den som så vakker som i år! Den er vakker å se på, og været er jo strålende! Men inspirrasjonene til å blogge, den har plutselig blåst litt bort sammen med de grønne bladene. Kan ha noe å gjøre med at strikkedilla fortsatt ikke har gitt seg, slik at jeg heller inntar sofaen med strikketøy, i stedenfor data. I tillegg sitter jeg en del med pc på kontoret på formiddagen, og prøver å studere flittig. Dermed er man litt lei når man kommer hjem. Kanskje burde man ta bilder om ettermiddagen, og ta med seg dem på jobb på morgenen, for så å blogge? Jøss, den ideen har jeg ikke hatt før!

caseimage_syk-fugl-host-illustrasjon-melkeveinnysgjerrigper-3-06 

På toppen av alt er man syk og svak for tiden. Lars Erik hoster på tredje uka, og jeg har absolutt ikke stemme igjen. Og da er det jo ikke akkurat fristende å dra ut i verden på storslåtte bloggeventyr!

MEN! I kveld skjer det noe, som jeg lover å blogge om! Vi skal ut og plukke epler, og hjem og lage epplenektar til vinterene kommer. Det gleder jeg meg til, for det har jeg egentlig aldri gjort! I fjor ble det dram og epplemos i stedenfor. Men altså: i år har vi planer om nektar!

Om helsa holder da…

Ha en strålende dag så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil kommentere!