søndag 8. august 2010

Seteridyll!

Da har vi jammen prøvd oss som budeier vi også. Må si jeg er imponert over kjæresten min, som blir mer og mer bonde for hver dag;) Her kommer et lite knippe mer eller mindre sammenhengene bilder fra seterhelga: DSC_0029 DSC_1320

Det var til og med hester hos oss i år. Ikke at vi kunne bruke dem til så mye, men fine å se på, det var de!

DSC_0035  DSC_0050

Det var jo budeier vi kom for å være, og det må jeg si vi har klart så og si med glans! Noen få feil må man jo gjøre…sånn som å rive i fra hverandre melkemaskina hundre timer til fjells og slik…men alt har gått så bra så!

DSC_1392 DSC_0059

DSC_0047

Og sålvfølgelig: noen fuglebilder ble det også…

DSC_1365 DSC_1369

Ellers har vi fisket litt, hatt noe besøk, rusla litt. Og selvfølgelig strikket. Så nå er ett strikkeprosjekt over, og jeg gleder meg til å vise det frem her om en liten stund! Har også lært meg en ny type saft, som jeg gleder meg til å vise dere. Men da må dere vente en 4-5 dager…:P

Fortsatt god søndagskvled!

Klem fra Ida Elise

1 kommentar:

Så hyggelig at du vil kommentere!